شعرهای عاشقانه
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها
نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 4
بازدید ماه : 32
بازدید کل : 1336
تعداد مطالب : 5
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1

iLove you for ever
نمیگم دوست دارم نمیگم عاشقتم میگم دیونتم که اگه ناراحتت کردم بگی بیخیال دیونس




 


دلم می خواهد
یک میس کال باشم برایت
شماره ای که...
سیوش نکرده باشی!
....زیر لب ...تکرارم کنی....
به یادم نیاوری
دلم می خواهد...
بی اجازه تو
پادشاهی کنم در ناخودآگاهت
 
 

 


احساسم را کپی میکنی؟
عمرا اگر ...
طعم اصلش را بدهد!! 
نامم را پاک کردی...
 یادم را چه می کنی؟
 یادم را پاک کنی
 عشقم را چه می کنی؟
اصلا همه را پاک کن...
 هر آنچه از من داشتی
از من که چیزی کم نمیشود
فقط بگو با وجدانت چه می کنی؟
شایـــد.... آنرا هم پاک کردی
نه ...شدنی نیست.
نمیتوانی آنچه را که نداشتی پاک کنی
 

 


چقدر بده ازش خبر نداشته باشی
sms بدی جوابتو نده
ساعتهانگرانش باشی بـعد
با یه خط دیگه بهـش زنگ بزنی
 با دومین بوق گوشی رو برداره...
قطع کنی...
...
اون وقته که می فهمی تنهایی...
اون وقته که می فهمی دیگه دوستـت نداره
آره ...
آدما از همین جاست که
 تنهایی رو
 برای همیشه انتخاب میکنن ...
 
 

 


شاید یه کسی شبا
 
 برای اینکه خواب تو رو ببینه

 به خدا التماس می کنه!!
 
 شاید یه کسی
 
 به محض دیدن تو
 
دستاش یخ می کنه
 
و تپش قلبش مرتب بیشتر می شه!!!
 
 مطمئن باش
 
 یه کسی شبا به خاطر تو ؛
 
تو دریایی از اشک می خوابه !!!

ولی تو اونو نمی بینی ...

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







چهار شنبه 6 آذر 1392برچسب:, :: 16:57 ::  نويسنده : he sa ne

 
کليک کنيد